Fandom

Students

PPKE/ITK

< PPKE

1,331pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Az Információs Technológiai Kar Wikiája Edit

Ez az oldal kicsi hosszú, de legalább egyszer olvasd el végig! Köszönöm.

Minek még egy wiki? Edit

Az karnak van már saját wiki oldala, de azt valamiért a hallgatók nem érzik saját közösségi oldaluknak, a legtöbben inkább afféle hivatalos információforrásnak tekintik, ahol meg lehet tudni például a ZH-n elért eredményeket, de a ZH feladatok megoldását általában kevésbé. Jellemzően a gyakorlatvezetők szerkesztik, esetleg egy-egy lelkes résztvevő a kurzusokról ha az előadónak nincs rá kapacitása.

De érezhető igény van arra hogy legyen egy hely, ahol közzé lehetne tenni órai jegyzeteket, zárthelyi és házifeladat megoldásokat, a tárgyakkal kapcsolatos kötetlenebb információkat, akár névtelenül. Egy korábbi kurzus kapcsán már történt hasonló próbálkozás, nem is eredménytelenül. Itt minden tárgyhoz létrejöhetne hasonló segítő oldal.

Tehát ezen oldal nem a wiki konkurrenciája szeretne lenni, hanem amolyan társ-oldala, a kettő kiegészítené egymást, és együtt segítené a hallgatókat tanulmányaikban.

Elnevezés Edit

Ha valaki azt mondja, feltesz valamit a wikire, azt mindenki a hivatalos wikire érti. Ezért, hogy egyszerűbb legyen ezt az oldalt beazonosítani, célszerű lenne ennek mintájára wikiának hívni.

Szerkeszd Te is! Edit

Ha mindenki csak "élősködni" járna ide, nem sokat érne az oldal, ezért bármi használható dolgod van, tedd közzé! Ne feledd, az hogy begépeled a jegyzeted, netalán meg is formázod, elszórakozol a képletek TeX-esítésével, az egyben kiváló lehetőség a tanulásra! És egyben a többieknek is nagy segítséget jelentesz, akiknek különböző okokból nincs olyan jó jegyzetük...

Mielőtt nekiesel a szerkesztésnek, olvasd el az útmutatót, ha pedig kérdésed van, azt itt tudod feltenni!

Oldalak Edit

Külső hivatkozások Edit

Also on Fandom

Random Wiki